Betalen
Gemakkelijk betalen bij MediPreventie.
Betaalmogelijkheden
U kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Welke mogelijkheden zijn er?
Betaalwijze | Betaalkosten |
---|---|
iDeal | Gratis |
Credit card | Gratis |
Overboeking via uw bank | Gratis |
Achteraf betalen | € 2,95 |
Bancontact | Gratis |
Betaling mislukt of geweigerd?
Kan natuurlijk gebeuren dat uw betaling mislukt of geweigerd is. Gaan we samen zo goed mogelijk oplossen.
iDEAL betaling mislukt?
Is uw betaling via iDEAL mislukt? Check dan eerst even of het geld is afgeschreven of niet. Is dit niet het geval? Dan kunt u direct opnieuw een bestelling plaatsen. Uw mislukte, eerdere bestelling met iDEAL transactie wordt automatisch geannuleerd.
Is het geld wel van uw bankrekening afgeschreven maar hebt u na een uur nog geen bevestiging per e-mail ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice en zoek uw transactienummer op. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld. Onze klantenservice helpt u verder.
Credit card geweigerd?
U hebt een bestelling gedaan en u wilt met uw credit card betalen, maar u krijgt het bericht dat uw credit card is geweigerd. Dat is vervelend. Wij willen namelijk net zo graag als u dat u zo snel mogelijk uw bestelling in ontvangst kunt nemen. We hopen dat u begrijpt dat we voor uw én onze veiligheid controles uitvoeren. Wanneer uw creditcard wordt geweigerd, zal het gereserveerde bedrag gelijk worden teruggestort.
Hierna kunt u uw bestelling gewoon opnieuw plaatsen. We vragen u dan wel om te betalen via bijvoorbeeld iDEAL of vooruitbetaling.
Achteraf betalen
Bij Betaal na Ontvangst (achteraf betalen) kunt u als consument betalen nadat u de producten ontvangen hebt.
De service fee voor betalen met 'Betaal na Ontvangst' is € 2,95 en is mogelijk voor bestellingen van € 15,- tot € 100,-. De betalingstermijn is 14 dagen. De betaalmethode 'Betaal na Ontvangst' is alleen beschikbaar voor Nederlandse klanten.
Bij de betaalmethode 'Betaal na Ontvangst' wordt de financiële afwikkeling van de digitale factuur overgenomen en afgehandeld door MultiFactor, een dochteronderneming van MultiSafepay.
Hoe werkt Betaal na Ontvangst?
- 1Kies bij het afronden van uw bestelling voor de betaalwijze 'Betaal na Ontvangst'. Vervolgens wordt u verzocht uw geboortedatum en bankrekeningnummer in te voeren. MultiFactor hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement.
- 2Ter goedkeuring van uw verzoek achteraf te betalen voert MultiFactor online een 'real-time' gegevenscontrole uit aan de hand van uw persoonlijke gegevens en bankrekeningnummer. Met uw verzoek tot 'Betaal na Ontvangst' gaat u automatisch akkoord met de acceptatievoorwaarden en betalingsvoorwaarden van MultiFactor.
- 3Als uw verzoek is geaccepteerd wordt u hiervan direct op de hoogte gesteld, wordt u bestelling direct verwerkt en ontvangt u na enkele dagen via de e-mail een betaalverzoek van MultiFactor om de gekochte producten te betalen. U betaalt hierbij het bedrag direct aan MultiFactor en niet aan MediPreventie.
- 4Mocht uw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het te bestellen product betalen via een andere betaalwijze. U kunt bij vragen altijd contact met MultiFactor opnemen. MediPreventie heeft op geen enkele wijze inzicht en invloed op de autorisatie. Voor meer informatie verwijzen wij u naar de MultiFactor website.
Op rekening bestellen
Fysiotherapeuten, kinesisten, professionals en andere vaste klanten kunnen op rekening bestellen door te kiezen voor overboeking via de bank. Uiteraard kun je ook direct met iDEAL betalen, wel zo makkelijk.
Wij kunnen de mogelijkheid om op rekening te bestellen instellen in je account of handmatig goedkeuren indien er een bestelling plaatst is. Wij hanteren een betalingstermijn van 10 werkdagen na aflevering van de bestelling.
Op rekening bestellen houdt in dat je na het invoeren van uw bestelling zelf het openstaande bedrag op de bankrekening van MediPreventie BV overmaakt onder vermelding van het factuurnummer. Je ontvangt per e-mail het factuur met daarop ons bankrekeningnummer en jouw factuurnummer.
Vragen over uw factuur
Gebruik je account om eerdere bestellingen en facturen in te zien. Heb je vragen over de factuur? Neem dan contact met ons op.
Terugbetalingen
Natuurlijk storten we bij terugbetalingen het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening, in ieder geval binnen 7 werkdagen na ontvangst van het retour. Wordt de gehele zending retour gestuurd, dan worden de verzendkosten van de heenreis (dus niet de retourkosten) ook terugbetaald. Een product ruilen is niet mogelijk. Je dient zelf een nieuwe bestelling bij ons te plaatsen.
MediPreventie
Contactgegevens
Telefoon: +31 (0)74 - 291 1110
WhatsApp: +31(06) - 8250 2528
[email protected]
Bezoekadres
Landmansweg 113-5
7556 LW Hengelo Overijssel
Bedrijfsgegevens
Medipreventiecentrum B.V.
IBAN: NL96RABO0104790628
BTW-nr: NL858974605B01
KvK-nummer: 72073969